مطالب زناشویی و معرفی محصولات زناشویی اصل

نوشته شده توسط LAURA DORWART به روز شده در 29 مه ، 2020 دست نگه داشتن MILK MAKEUP از آنجایی که Claire's Limited بیش از حد از تخته های دید دراز

نگاهی درخشان در تاریخ جالب توجه گلر و فرهنگ گی

نوشته شده توسط LAURA DORWART به روز شده در 29 مه ، 2020
دست نگه داشتن
MILK MAKEUP
از آنجایی که Claire's Limited بیش از حد از تخته های دید دراز در دهه 90 وجود ندارد ، درخشش های پوشیدنی - معمولاً به شکل زرق و برق بدن ، آرایش زرق و برق و اسپری بدن زرق و برق - برای بسیاری از هزاره ها منبع سرخوشی شخصی بوده است. آرایش زرق و برق ، حداقل برای من ، چیزهای خیالی و عبور از مرز بود - این راهی برای متراکم کردن خط بین نوجوان پیشرو و تمام عیار بود.


من فکر کردم که پیرتر شده ام ، اما درخشش در عین حال پوشیدنی برای من جادویی باقی مانده است ، آن را با نوعی جادوگری و نوعی اکستازی نفس کشیدم. خیلی زود فهمیدم که تنها نیستم: من به عنوان یک جوان بزرگ ، چند سال بعد ، شروع به شناسایی زرق و برق خود کردم ، متوجه شدم که زرق و برق است یک اصل اساسی برای مجریان و شرکت کنندگان به طور یکسان.


آرایش زرق و برق ، گرچه اغلب از لحاظ فرهنگی به نوجوانان و به مناسبت های خاص منتقل می شود ، اما در تاریخ کویر جایگاه مهمی دارد. زرق و برق با کشتی میراث زندگی شبانه کویر و هنرهای نمایشی ، از جمله دنیاهای متقاطع کشیدن ، بورسکو و کاباره ارتباط نزدیکی دارد. از زرق و برق ، به داخل ملافه ها و فرش های ما راه می یابد ، باعث می شود نسل ها نیز طی شود و قوم های عجیب و غریب را به جوامع دیگر و پیشینیان ما وصل کند.

امروزه ، آرایش های زرق و برق هنوز هم فراتر از هجی و عجیب برای افراد کوئینر است که از هنجارهای جنسی و جنسیتی پیروی می کنند یا فراتر می روند. در واقع ، برای بسیاری ، در حال حاضر یک قطعه جدایی ناپذیر از ارائه جنسیت و هویت عجیب و غریب است. درست همانطور که نمادهای مذهبی (مانند یک صلیب یا ستاره داوود) نشان دهنده اجتماع و ارتباط هستند ، پوشیدن زرق و برق ، راهی برای نشانه گیری هویت های کوکر ماست ، نه تنها به خودمان بلکه به یکدیگر.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که افراد دیگر در جامعه LGBTQ + انجام می دهند ، فکر می کنم چندین عضو جامعه کوئینز که شکوه را یک نکته کلیدی و غنی تر از هویت کوئری و بیان جنسیت خود می دانند. یکی از این موضوعات لیات بود که تاریخ غنی در پشت لوازم آرایشی زرق و برق را جنبه اصلی جذابیت آنها می داند. لیت می گوید که زرق و برق بخشی از هویت آنها به عنوان "glitterfutch" است ، برچسب گرفته شده از "glitterbutch" ، که آنها در سال 2012 هنگام استفاده از آرایش های زرق و برق در هنگام آماده سازی برای نمایش هنری ترنسمی ، ابداع کردند.

این اصطلاحی است که لیات به بهترین وجه "جنسیت خاص خود را فراتر از چتر جنسیت" توصیف می کند. لیات می گوید: "زرق و برق مانند یک ارتباط تاریخی مهم برای حسادت (جنسیت) و جنسیت من احساس می شود." "وقتی من به اجداد خود فکر می کنم ، آنها با مارپیچ ها و زرق و برق هایشان درخشان هستند."


تاریخچه زرق و برق
درخشش مدرن در سال 1934 توسط هنری روشمن ، ماشین سازی آمریکایی اختراع شد. قبل از آن ، زرق و برق از شیشه ساخته شده بود ، اما جنگ جهانی دوم این امر را غیرقابل دسترسی دانست. با این حال ، حتی قبل از جنگ ، ملکه های کشیدن اولیه (قادر به پرداخت گلسنگ شیشه ای) اغلب از جواهرات براق و لباس های درخشان در چهره شما ورزشی می کردند. ملکه هایی مانند LaVee Cummings ، Barbette و Gene La Marr - Jewel Box Revue را از اواخر دهه 30 تا اوایل دهه 60 میلادی بکشید - غالباً با زرق و برق در کارهای روزمره زیبایی خود ، بخصوص سایه چشمشان کار می کردند.
در دهه 70 ، صخره های اصلی گلم مانند دیوید بووی و اولیای خشن و درخشان جنسیت او ، زیگی استاروست ، بخشی از زیبایی شناسی زندگی شبانه کویر را ترسیم کردند تا ظاهر خود را ایجاد کنند. جان کامرون میچل با لب قرمز رنگ نماد خود در موزیکال راک در سال 2001 هدیویگ و عصبانی اینچ به هر دو ژانر (درگ و سنگ glam) ادای احترام می کند.

برای افرادی مانند Liat ، زرق و برق فقط در مورد سرخوشی و عملکرد تأثیر می گذارد. نگرانی همچنین عمیقا با اعتراض و مخالفت گره خورده است. چندین دهه است که زرق و برق توسط فعالان کوئری که برای حقوق LGBTQ + می جنگند ، استفاده می شود. به عنوان مثال ، در جنبش Glitter + Ash ، که طی چند سال اخیر در نیویورک و شیکاگو رواج پیدا کرده است ، کلیساها با مخلوط کردن خاکستر خاکستر چهارشنبه با زرق و برق بنفش ، حمایت و همبستگی خود را برای افراد محله کوئین نشان می دهند. Parity ، "سازمانی با محوریت LGBTQ با محوریت ایمان در NYC" که جنبش را محبوب کرده است ، می گوید که زرق و برق بخشی از این سنت است ، زیرا ، مانند عشق ، "مقاومت ناپذیر و غیر قابل مقاومت" و "هرگز تسلیم نمی شود".

دیدگاه ها و قانون های تحسین برانگیز ضد LGBTQ + عمل "بمباران درخشان" است ، یا شلیک سیاستمداران همجنس گرا با جرقه زدن در حالی که شعارهای LGBTQ + حقوق (مانند "توقف نفرت!") را صادر می کند. میشل باخمان ، ریک سانتوروم ، نیوت گینگریش و میت رامنی از سال 2011 همه در معرض اعتراض قرار گرفتند ، برخی از آنها توسط گروهی از فعالان كوچك مینسوتا معروف به گلتراتی. مایک پنس برای اعتراض به سیاست های همجنسگرای خود - زرق و برق یکی از ویژگی های برجسته درآمدهای بسیاری از شرکت کنندگان بود.

سه نفر با لباس های رنگارنگ و آرایش چشم نواز
MILK MAKEUP
نقش زرق و برق در هنجارهای جنسیتی
از نظر هنجارهای جنسیتی نیز ، زرق و برق نوعی از زیبایی زیبایی است و به کسانی که از مرز عبور می کنند به روش های غیر منتظره ای اجازه می دهد. چطور؟ از یک چیز ، زرق و برق ، با تمام رنگ ها و قابلیت های نورپردازی آن ، تقریباً غیرممکن است. در مورد هویت کوئر و بیان جنسیت ، دقیقاً همان نقطه ای است که از خود نشان می دهد ، به ویژه برای افراد حاشیه نشین که مدتهاست گفته می شود در مورد اینکه چه کسی هستیم سکوت کنیم. خوش طعم تر است) نکات آرایشی که درخشش خاصی دارند اغلب به خوانندگان هشدار می دهند که "بیش از حد" نباشند تا ظرافت ها را حفظ کنند. اما خیلی زیاد ، "یا خیلی اوقات" ، خیلی زنانه است.

Nihm یک عضو درخشان جامعه LGBTQ + است که به عنوان "فری غیر غیردینی عجیب" شناخته می شود (هویتی که در انواع طیف های جنسیتی و جنسی وجود دارد) و آگاهی ملکه) شبیه به Liat ، Nihm می گوید که "زرق و برق بخش بزرگی است" از "زندگی و هویت". نعیم می گوید: "برای من ، زرق و برق به عنوان واسطه ای برای بیان سرخوشی جنسیتی و به عنوان تجسم بی نظیر احساسات من عمل می کند."

به عبارت دیگر ، استفاده از آرایش زرق و برق یک روش بسیار عمومی و مداوم است ، به خصوص بعد از سالها محدود کردن جنسیت کامل و / یا بیان هویت جنسی برای مخاطبان خاص. برای Nihm ، زرق و برق بیشتر به معنای دید بیشتر و احساس بیشتر به خود است. نیرم می گوید: "بزرگ شدم ، بسیار خجالتی بودم و هر کاری که غیرقابل مشاهده باشد ، انجام دادم." خیلی از درخشش ها و درخشش های من به چیزهایی که متعلق به من بود ، فضاهای عملکرد و هنر من محدود شده بود. از آن زمان ، من به خودم اعتماد به نفس بیشتری دارم. "

نکته دیگر این است که برای افراد کوئیر ، زرق و برق فقط باید نمادی از زنانگی باشد. به این معنی که پوشیدن زرق و برق به طور خودکار باعث می شود شما زنانه شوید ، زیرا در نهایت ، نمادی از حس خستگی به معنای بزرگتر است. الكسیس ، مصاحبه كننده دیگری ، درباره نقش زرق و برق در ارائه شخصی خود در گذر زمان تأكید می كند ، و پیشنهاد می دهد: "از مدت زمان طولانی ، از افراد AFAB ، فکر می کردم که پذیرش هر نوع زنانه یا زنانه (مثلاً زرق و برق) است. جنسیت من را باطل می کند ، شاید دیگران را برای گمراه کردن من به عنوان یک زن راحت تر جلوه دهم. اما سرانجام ، من توانستم جنبه هایی از خودم را بپذیرم که جنبه هایی ندارند که جنسیت من را باطل نمی کنند و مرا به عنوان زن علامت گذاری نمی کنند. "

همانطور که الکسیس می گوید ، ملک بودن به عنوان مفهوم او ، مشکلات ، چالش ها را به هم می ریزد و کنوانسیون ها و انتظارات جمعی ما را درباره جنسیت به یاد می آورد - بنابراین ، زرق و برق ، که چشم خود را با لرزیدن چند وجهی اش ترغیب می کند ، نمایش کامل آن است. زرق و برق تصمیم می گیرد که نگاه شما متوقف می شود و شروع می شود ، جایی که خط دید شما به زمین می رود و از کجا خفه می شود. فضای بصری را اشغال می کند و به شما می گوید که در کجا باید جستجو کنید. این ترس ما از بودن بیش از حد ، بیش از حد قابل مشاهده ، یا خیلی بیرون از خانه بودن و منفجر شدن به چیزی زیبا را در پی دارد. زرق و برق ، مانند بسیاری از عبارات عجیب و غریب جنسی و جنسیت ، توجه به مصنوعی بودن خود را جلب می کند ، و هیچ تلاشی برای "طبیعی بودن" یا ساختن هر چیز دیگری نمی کند ، دقیقاً همانطور که خیرخواهانه توجه خود را به نقشهایی که ما بازی می کنیم و هنجارهای اجتماعی که اغلب آنها را دنبال می کنیم ، تبدیل نمی کند. از نظر بیان جنسیت ، تمایلات جنسی و روابط.

آرایش زرق و برق آن را چندین سال بی پایان ساخته است و البته درام بالای آن باعث می شود تا بی نهایت نامحسوس شود. اما به نظر می رسد که نسخه سیاسی آن بسیار دوستانه تر است ، مانند یک زیست تخریب پذیر سازگار با محیط زیست). پت مک گرات ، هنرمند مشهور آرایش اخیراً به GQ Style گفت: "دنیای آرایش متنوع تر شده و در مورد قوانین کمتر می شود ، که کاملاً الهی است." از این گذشته ، توضیح در مورد پیروی از قوانین ، تا حدودی ، چه درخشش و هویت عجیب و غریب خود را به خود اختصاص داده است؟

+ نوشته شده در  سه شنبه 4 شهريور 1399ساعت 23:23  توسط محمد امینی   برچسب ها: